Mijn eerste reis - Reisverslagen van Els van Dam - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Els van Dam - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2011

De koningin van Engeland

05 Juli 2011

Mijn eerste week Thailand
Els

Hallooo, Ik ben Els van Dam en dit is mijn blog. Hier kun je lezen over mijn eerste ervaring in Thailand als uitwisselingsstudent. Ik heb zo'n 4 maanden in Loei, het Noordoosten, gewoond, en ongeveer 6 maanden Trat, het Zuidoosten. Vanaf 1 Januari 2013 komen er meer verslagen bij. Deze zullen gaan over mijn twee weekse terugkomst in Thailand, waarin ik mijn beide gast families, na 6 maanden weg geweest te zijn, weer zal zien.

Actief sinds 26 Juni 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 41100

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 14 December 2012

Terug naar thuis, terug naar Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: