FI-NAL-LY - Reisverslag uit Loei, Thailand van Els Dam - WaarBenJij.nu FI-NAL-LY - Reisverslag uit Loei, Thailand van Els Dam - WaarBenJij.nu

FI-NAL-LY

Door: Els van Dam

Blijf op de hoogte en volg Els

30 December 2012 | Thailand, Loei

Hi everybody,

I am Els, a small town girl who lives in the north eastern part of the Netherlands. I've been travelling a lot since my first year in High School. One of my last trips has been to Thailand.

It's been seven months ago since I've last set a foot in the Land of Smiles. And finally, I will be able to go back again. Because for some who do not know, Thailand has sort of become my second home. I've lived here for 10 months as an exchange student. I got a new family, went to a different school (one with really extraordinary schooluniforms) and made a lot of new friends. To make a long story a bit shorter: It has been the most beautiful experience in my life, but with a lot of difficult times in it as well. You could express my feelings as a roller coaster in that time.

Now, I will finally, fi-nal-ly, get to see my Thai friends and family again. Those are the people I've been missing so much ever since I've left them. And above all, I will not be travelling alone this time. I will have a very special guest coming with me, who I really want to introduce to the Thai culture, the Thai people, my Thai life and the Thai me. You're welcome Bob Roth.

From the 1th untill the 14th of January we will be travelling to around Thailand and visit a looooooot of places. We'll keep updating this blog every evening if it's possible. So everybody whose interested will be able to read about our experiences..

Thank you for reading,
BobEls

  • 31 December 2012 - 10:49

    Philippe Neuville:

    Zo leuk jongens!!! Veel plezier!!! we zullen niet zo ver van de anderen zijn ;-) echt goede idee van een blog te maken. Misschien ga ik hetzelfde doen tijdens mijn verblijf in Australië. Tot ziens , see you soon. Philippe

  • 31 December 2012 - 12:14

    Romina Slot:

    Hoi Els,

    Wat super gaaf dat je weer op reis gaat. Heel veel plezier, zonnestralen en avontuur gewenst.

    Groeten Romina

    มีชีวิตอยู่รักและสนุกกับ (Leef, heb lief en geniet!!!)

  • 31 December 2012 - 18:02

    Laure Soepenberg:

    Echt super leuk jongens,
    ik hoop dat jullie een leuke tijd daar hebben, maar dat komt wel goed volgens mij !
    Heel veel plezier !

    xxx Laure

  • 01 Januari 2013 - 03:35

    Liset:

    Dit klinkt nu al geweldig!!!
    Wat een mooi begin van 2013: happy new year!!
    Maar er een mooie tijd van!!!
    Liefs

  • 01 Januari 2013 - 13:21

    Mart Hooiveld:

    Hey bob en els

    Ik denk dat els mij niet kent maar ik ben een oude vriend van bob en ik wou hem graag zeggen dat hij het hopelijk net zoveel naar zijn zin zal hebben als ik toen ik in thailand was! Ik hoor of lees nog wel van jullie reis

    Veel plezier!
    Mart Hooiveld

  • 02 Januari 2013 - 21:50

    Kirsten Post:

    Daaaaag lieverds!

    Happy Newyear ! :D
    Super vet dat jullie een blog bijhouden en ik ga dan ook alles braaf lezen.
    Be careful and more important have fun!

    Liefsss

  • 03 Januari 2013 - 16:14

    Jessica Roth:

    Hoi Bob en Els,
    Hebben jullie het naar jullie zin in Thailand? En gaat alles zoals jullie gepland hebben?
    Ik ben benieuwd naar jullie avonturen! Heel veel groetjes uit Zwolle van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Loei

Terug naar thuis, terug naar Thailand

Terug naar thuis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2013

Problemo

06 Januari 2013

Unexpected

02 Januari 2013

Back home

02 Januari 2013

First Impression

30 December 2012

FI-NAL-LY
Els

Hallooo, Ik ben Els van Dam en dit is mijn blog. Hier kun je lezen over mijn eerste ervaring in Thailand als uitwisselingsstudent. Ik heb zo'n 4 maanden in Loei, het Noordoosten, gewoond, en ongeveer 6 maanden Trat, het Zuidoosten. Vanaf 1 Januari 2013 komen er meer verslagen bij. Deze zullen gaan over mijn twee weekse terugkomst in Thailand, waarin ik mijn beide gast families, na 6 maanden weg geweest te zijn, weer zal zien.

Actief sinds 26 Juni 2011
Verslag gelezen: 887
Totaal aantal bezoekers 41083

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 14 December 2012

Terug naar thuis, terug naar Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: